9. 9. – všichni zastupitelé obdrželi od Ing.arch Hoffmana mail s podklady pro pracovní jednání spolu s informací, že byl z pracovního jednání ZM svolaného kvůli projektu náplavky odvolán
– na základě protestů opozice zasílá radnice zprávu, že je pracovní zasedání 9. 9. 2015 zrušeno a nový termín bude stanoven později
– Petra se dotazuje tajemníka a správy majetku, proč není na Chýnovské ulici během prací na výměně kabelů ČEZ a s nimi spojenými rozkopanými chodníky zajištěn bezpečný oddělený pruh pro chodce na komunikaci.
– tajemník odpovídá, že investor dopravní opatření neprojednával a město, přestože jde o práce na majetku města, zajištění bezpečného pohybu pro své občany nepožadovalo
13. 9. – hlásíme Terezu a Petru do pracovní skupiny pro tvorbu Strategického plánu
16. 9 . – proběhlo jednání rady města č. 24, z jejíhož usnesení 8/24-2015 vyplývá, že RM bere na vědomí složení pracovní skupiny pro přípravu strategického plánu města, která má již 11 členů.
23. 9. – zasíláme dotaz, kolik osob se přihlásilo do pracovní skupiny pro přípravu Strateg.plánu, zda byl prováděn výběr ano/ne, na základě jakého klíče
– místostarosta odpovídá, že po zkompletování, bude odpověď zaslána
– Ing. Urbánek nezávisle na Ing. Lainovi odpovídá, že přijati byli všichni zájemci a výběr prováděn nebyl a že v případném dalším rozšíření skupiny nevidí problém
24. 9. – obdrželi jsme pozvánku na neveřejné pracovní jednání zastupitelstva k projektu náplavky (obřadní síŇ MěÚ) – termín opět direktivně stanovený bez předchozí vzájemné dohody členů zastupitelstva
29.9. – referent správy majetku p. Čermák po 30 dnech odpověděl na naši žádost z 31.8. o zaslání výkazu výměr na akci “Plocha před katolickým kostelem”. Městský úřad bohužel dokumentaci nemá k dispozici v elektronické podobě. Nenecháme se odradit, podoba prostranství nám není lhostejná, a radíme použít na 2 až 3 listy výkazu skener. Uvidíme.
Zatím žádné komentáře.
Odpovědět