Calendar
Divoké devadesátky. Šusťákové soupravy, pestrobarevná saka, velké kazeťáky, videopřehrávače, kýčovitá techno hudba, videopůjčovny na každém kroku, nové společenské poměry, záplava různých podvodníků, začínající organizovaný zločin. V této době a prostředí anonymního maloměsta se odehrává příběh Laca, na svou profesi hrdého údržbáře místního muzea, který se kvůli své výbušné povaze ocitá v nesprávném čase na nesprávném místě a po setkání s drsnými podvodníky skončí na vozíku. Když pak zjistí, že spravedlnost je nedosažitelnou utopií, rozhodne se vzít věci do vlastních údržbářských rukou. Začíná pomsta, jakou jste ještě neviděli. A poznáte přátelství, jaké by vás ani nenapadlo. (CinemArt)
Režisér Kristoffer Borgli v této černé, satirické komedii zobrazuje toxický vztah, který rychle eskaluje do děsivých úrovní narcistické sebeprezentace. Signe a Thomas jsou mladý pár s nezdravou vzájemnou soutěživostí, která nabere nebezpečné směřování, když se Thomas náhle prosadí jako umělec. Signe v reakci na to učiní zoufalý, až sebezničující, pokus o opětovné získání svého postavení tím, že úmyslně onemocní, aby přilákala pozornost a probudila soucit. Kristoffer Borgli brilantně satirizuje sebeprezentační tendence v současných médiích a impulzivní hledání pozornosti v nás všech. (Film Europe)
POZOR ZMĚNA. Přeloženo na 7. 6. Příběh rokenrolového krále očima jeho ženy Priscilly. V Libčicích pouhý den po české premiéře! V roce 1959 potkává čtrnáctiletá Priscilla Beaulieu (Cailee Spaeny) na vojenské základně o deset let staršího Elvise Presleyho (Jacob Elordi). Jejich setkání je osudové. Po boku krále rock’n’rollu na ni čeká život plný pozlátka a večírků, ale i hádek a citové manipulace. Držitelka Oscara Sofia Coppola (Ztraceno v překladu) představuje odvrácenou tvář popové ikony ve stylovém portrétu jednoho z největších milostných příběhů dvacátého století. (Aerofilms)