Calendar
Režisér Kristoffer Borgli v této černé, satirické komedii zobrazuje toxický vztah, který rychle eskaluje do děsivých úrovní narcistické sebeprezentace. Signe a Thomas jsou mladý pár s nezdravou vzájemnou soutěživostí, která nabere nebezpečné směřování, když se Thomas náhle prosadí jako umělec. Signe v reakci na to učiní zoufalý, až sebezničující, pokus o opětovné získání svého postavení tím, že úmyslně onemocní, aby přilákala pozornost a probudila soucit. Kristoffer Borgli brilantně satirizuje sebeprezentační tendence v současných médiích a impulzivní hledání pozornosti v nás všech. (Film Europe)
I v dospělosti nás ovlivňuje naše dětství. Zpravidla mnohem více, než si uvědomujeme. Vše, co jsme prožili je zapsáno v naší paměti a v našem těle, ovlivňuje prožívání našeho současného života, odráží se v přesvědčeních, která jsme si o sobě utvořili a je základem podvědomých myšlenkových programů, podle nichž reagujeme. Pojďme společně prozkoumat a více porozumět tomu jak z příběhu dětství pramení to, jak dnes vnímáš sama sebe, jaká zásadní přesvědčení sis o sobě utvořila, jak tato přesvědčení formují tvůj současný život a jak změnit ta přesvědčení, která ti již nevyhovují.
Největšího komediální úlet posledních let. Pozor: Tahle moderní variace na staré grotesky některým lidem skoro roztrhla bránice. Příběh z nelítostné doby, kdy příroda byla ještě nepokořená a plná nebezpečí, pojednává o palírníkovi jablkovice, který přijde o vše, ocitne se s holou zadnicí v divočině a musí se postupně nalevelovat až na nejlepšího zálesáka široko daleko. Při tom poměří důvtip, síly a houževnatost nejen s živly, ale také s roztodivnou zvířenou, v čele s titulními stovkami bobrů. Videoherně vyprávěný survival oživuje pro nové milénium žánr němých grotesek. V této mnohonásobně zábavnější i realizačně nápaditější parafrázi na REVENANT: Zmrtvýchvstání místo DiCapria bojuje o přežití novodobý Buster Keaton a jeho zvířecí protivníky ztvárnili lidé v celotělových plyšových kostýmech ve stylu Studia Kamarád. (Aerofilms)